View Cengiz Topel Ortaokulu Patnos PNG

View Cengiz Topel Ortaokulu Patnos PNG. Ağrı patnos bölgesindeki cengi̇z topel ortaokulu erken kayıt i̇ndirimlerini, i̇letişim bilgilerini, devlet ortaokulu fiyatlarını, bursluluk sınavlarını, okul yorumlarını i̇ncele. Cengiz topel şuan ilçe merkezinde ama okulun yıkılması düşünülüyor.sonra nereye taşınır bilmiyorum.

Cengiz Topel İlk Öğretim Okulu AĞRI Patnos - Posts | Facebook
Cengiz Topel İlk Öğretim Okulu AĞRI Patnos - Posts | Facebook from lookaside.fbsbx.com
Cengiz topel şuan ilçe merkezinde ama okulun yıkılması düşünülüyor.sonra nereye taşınır bilmiyorum. .patnos, ağrı 04500 adresinde bulunan cengiz topel ortaokulu hakkındaki bilgiler kesindir ve en uzak bulunan şirketin adı patnos i̇mkb ortaokulu ve 1.6099 kilometre uzaklıkta bulunmaktadır. Cengiz topel ortaokulu, atatürk mah.

Yarın saat 07:20 itibarıyla açılacak.

Cengiz topel ilkogretim okulu is located at turkey, ağrı, patnos, atatürk mah., said nursi cad., 1. Ağri / patnos bazı okullar Cengi̇z topel ortaokulu (okullar) adresi, telefonu ve adres harita konum bilgileri. Cengi̇z topel ortaokulu ortaokul'nun telefonu, adresi ve özellikleri ile ile patnos, cengi̇z topel ortaokulu bölgesi'ndeki diğer 63 ortaokuln verileri.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url